THY, seyahat acentelerine yönelik “TKCONNECT” platformunu hayata geçirdi

THY Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, TKCONNECT platformu, THY’nin farklılaştırılmış bilet ücretleri de dahil olmak üzere seyahat acentelerine sağladığı ayrıcalıklar, özel promosyon ücretler, görsellerle desteklenebilir zengin içerikler, fazla bagaj, koltuk seçimi, özel ekipman gibi ek hizmetlere yönelik avantajlı ücretleri içeriyor.

THY Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, yeni uygulamaya ilişkin, ‘‘Yeni dağıtım yeteneği platformumuz TKCONNECT, yolcu deneyimlerini geliştirme ve ticari ortaklarımızı destekleme misyonları noktasında önemli bir kilometre taşı olacak. THY olarak her zaman ileri teknolojiyi kullanıcı dostu olarak sunma amacımızın bir sonucu olan TKCONNECT’i iş ortaklarımızın ve seyahat acentelerimizin istifadelerine sunuyoruz.” ifadelerini kullandı.

1 EKİM 2024’TEN SONRA GDS ÜZERİNDEN YAPILAN REZERVASYONLARDA EK ÜCRET UYGULANACAK

TKCONNECT, kullanıcı ara yüzüyle seyahat acentelerine rezervasyon, biletleme ve biletleme sonrası hizmetleri basitleştiren kullanıcı dostu web tabanlı rezervasyon portalı ile anlık ücret, envanter ve ek hizmet fırsatları sağlıyor.

Henüz TKCONNECT’e dahil olmayan acenteler, Global Dağıtım Sistemleri (GDS) üzerinden THY’nin mevcut içeriğine erişebilmeye devam edecek. Ancak 1 Ekim 2024 itibarıyla GDS üzerinden yapılan rezervasyonlarda dağıtım maliyetleri açısından ek ücret uygulanacak.

TKCONNECT ile ilgilenen seyahat acenteleri, detaylı bilgiye ndc.thy.com adresi üzerinden veya THY satış ekiplerinden ulaşabilecek.

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir