Hadise’nin filtresiz ve photoshopsuz ‘Fırtınam’ klibi

Hadise, “Fırtınam” Şarkısının Akustik Versiyon Klibini Yayınladı

Türk pop müziğinin sevilen ismi Hadise, son dönemde adından sıkça söz ettiren yeni şarkısı “Fırtınam”ın akustik versiyon klibini hayranlarıyla buluşturdu. Sosyal medyada yayınlanmadan önce büyük ilgi gören klip, özellikle Hadise’nin doğallığını vurgulayan detaylarla dikkat çekti. Şarkıcının yüz çizgilerinin belirgin şekilde göründüğü sahneler, takipçiler arasında merak uyandırdı.

Hadise’nin filtresiz ve doğal güzelliğini ön plana çıkardığı klipte bazı kullanıcılar tarafından “yaşlanmış” yorumları yapılırken, diğer takipçiler ise sanatçıya destek vererek, “Hangi haliyle olursa olsun güzel”, “Doğallığın ve çekiciliğin simgesi” gibi yorumlarda bulundu.

Klip İçin Saçlarını Kesti

İşte tam da bu sırada Hadise’nin klipte saçlarını kesme anı, izleyiciler arasında farklı yorumlara neden oldu. Kimileri bu durumu, “Bir ilişkinin sonrasında yeniden doğma anını metaforik olarak yansıttı” şeklinde yorumlarken, Hadise’nin cesur ve yenilikçi tarzını takdir ettiler.

Odatv.com

Related Posts

Kaymakam Duru, Gazilerle Bir Araya Geldi

Anamur Kaymakamı Duru, Kıbrıs Barış Harekatı’nın 51. yıl dönümünde gazilerle bir araya geldi.

MİT Başkanı Kalın, AK Parti’yi Ziyaret Etti

İbrahim Kalın, AK Parti TBMM grubunda ‘Terörsüz Türkiye’ sürecini görüştü, açıklama yok.

Yüzlerce kişiyi taşıyan feribot denizde alev aldı

Endonezya’da içerisinde en az 575 kişi bulunan bir feribotta yangın çıktı. Yangının neden çıktığına dair soruşturma hâlâ devam ediyor.

Fethiye’de Kaybolan Rus Turist Bulundu

Muğla’nın Fethiye ilçesinde kaybolan Rus turist Dimitri Kobin, arama çalışmalarıyla bulundu.

Beşiktaş’ın Shakhtar Donetsk maçı biletleri satışa çıkıyor: 25 bin TL’ye 90 dakika!

Beşiktaş’ın Shakhtar Donetsk maçı biletleri satışa çıkıyor.

Kısa sürede 100 binlerce kişi takip etti, evlenme teklifleri aldı!… Ama yapay zekâymış

Instagram’da 165 bin takipçisi olan Mia Zelu, gerçek bir kişi olmamasına rağmen, Wimbledon’da tenis turnuvasındaymış gibi paylaştığı fotoğraflarla büyük ilgi çekti. Yapay zekâ tarafından oluşturulan bu ‘influencer’ın gerçekliği, 40 bin kişinin onun gerçekten Wimbledon’da olduğuna inanarak fotoğraflarını beğenmesi ve yorum yapmasıyla anlaşıldı.